Laat je niet gek maken!

Wat kan er verkeerd zijn aan een goedkope autoverzekering? Hoe leg je de valkuilen van een hypotheek bloot? En hoe werkt je pensioen? Adfiz behartigt de belangen van zo’n 1.000 onafhankelijke financieel adviseurs in Nederland. En dat niet alleen: ze komt ook op voor de belangen van miljoenen consumenten. 

Happy Stories communiceert helder en toegankelijk over gecompliceerde zaken in accountancy en financiën. We weten de toegevoegde waarde van de adviseur en zijn serviceconcept overtuigend te positioneren. Voor Adfiz bedachten we het character Frank, om adviseurs te begeleiden bij het communiceren van hun advies.

Geanimeerde stuntelkoning Frank legt op humoristische wijze aan consumenten uit wat de valkuilen zijn van financiële producten. In een twintigtal filmpjes neemt Frank je mee op reis langs je pensioen, het oversluiten van een hypotheek of het avontuur van beleggen. Met behulp van storytelling ervaart de klant dat hij het best mogelijke advies ontvangt tegen de laagst mogelijke kosten.

Project
Explanimations financiële producten

Klant
Adfiz

Middelenmix
Positionering, storytelling, explanimation, animatie, infographics