Smart is the new sexy

De Tu/e Wervingsdagen organiseert elk jaar de drie grootste carrière-evenementen van de Technische Universiteit Eindhoven. De events helpen studenten met het ontwikkelen van skills, het vinden van een stageplek of een baan die het beste bij hen past.

Daar staan wij natuurlijk 100% achter. Om zoveel mogelijk studenten te laten inschrijven voor de events ontwikkelden we de activatiecampagne ‘Be the rebel! Start your kicks-ass career!’.

De campagne stimuleert studenten niet om een doorsnee held te zijn, maar om zich juist te presenteren als de rebel die de gevestigde orde wakker komt schudden. Om zijn vernieuwende ideeën te delen met het bedrijfsleven. En dat in de verschijningsvorm hoe een hedendaagse rebel dat prettig vindt.

Dankzij online content, brochures, flyers, posters en banieren waarop diverse studies werden vertegenwoordigd werd ruim 2.800 keer ingeschreven op de skillsessies. Het hoogste aantal inschrijven dat ooit is gehaald bij de Tu/e Wervingsdagen!

Project
Activatiecampagne Tu/e Wervingsdagen

Klant
Technische Universiteit Eindhoven

Middelenmix
Conceptontwikkeling, vormgeving, fotografie, brochures, flyers, posters, banieren, plattegronden, online content